Blog firmy PrintShop Kuźnia z Wrocławia
Plakat jest bardzo ciekawą formą przekazu, którą można wykorzystać w wielu różnych branżach. Dzięki swojej charakterystyce doskonale sprawdzi się zarówno wewnątrz budynków, jak i w przestrzeni miejskiej. Jego zaletą jest również niska cena wydruku oraz możliwość tworzenia naprawdę ciekawego, wieloznaczeniowego projektu. Jednak samo wykonanie warstwy graficznej nie jest wystarczające. Ogromne znaczenie ma bowiem przygotowanie plakatu do druku. Jak należy to zrobić? W naszym artykule przedstawiamy kilka cennych wskazówek.
Ceramiczne kubki z nadrukiem to bardzo ciekawy pomysł na prezent lub skuteczny gadżet reklamowy. Co ważne, dzięki nowoczesnym, zaawansowanym możliwościom drukarskim grafiki nanoszone na ich powierzchnię są nie tylko estetyczne, ale przede wszystkim trwałe i odporne na codzienne użytkowanie. Jak jest to jednak możliwe? W jaki sposób powstają ciekawe nadruki na kubkach? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule.
Udany gadżet reklamowy, poza funkcją marketingową, powinien również być naprawdę praktyczny i atrakcyjny dla klientów. W związku z tym należy zadbać o to, by chcieli oni rzeczywiście z owych gadżetów korzystać. Torby płócienne spełniają tę funkcję już w momencie podarowywania gadżetów promocyjnych - klient może wszystkie zabrać w torbie, która sama w sobie jest kolejnym podarunkiem reklamowym.
Plakaty to najpopularniejsza forma reklamy wizualnej. Podczas codziennego spaceru można minąć ich krocie: na wiacie autobusowej, witrynach sklepowych, wolnych powierzchniach reklamowych czy nawet na słupach reklamowych. Chociaż może się wydawać, że ich ilość w przestrzeni publicznej pozbawia nas zainteresowania i nie zwraca się na nie uwagi, to nie jest to prawdą. Jest to bardzo opłacalna metoda reklamowa, a zaprojektowana dobrze może podświadomie przyciągać wzrok przechodniów, a właśnie o to chodzi.
Chociaż podstawowym i głównym zadaniem wizytówki jest przekazanie najważniejszych informacji adresowych i kontaktowych, to może ona wiele powiedzieć o firmie lub człowieku, którego dane na niej widnieją. Projektując swoją wizytówkę należy podejść do tego dwuetapowo i po pierwsze skupić się na warstwie informacyjnej, a po drugie na płaszczyźnie graficznej. Są to bowiem równie ważne elementy i mogą się przenikać. Oznacza to, że grafika niesie za sobą pewne informacje np. o charakterze stanowiska czy specjalizacji firmy, zaś same informacje mogą być przekazane w estetycznej formie, wykraczającą poza suche fakty.
Pomimo powszechnej cyfryzacji i zjawiska, w którym wszystkie niezbędne informacje znajdują się w naszym smartfonie, wywołanie zdjęć wciąż cieszy się dużą popularnością. Wysokiej jakości odbitki stanowią bowiem pamiątkę, która pozwala niejako zatrzymać czas i uchwycić wspomnienie. Wiele osób zastanawia się jednak, czym kierować się przy wyborze wielkości odbitek fotograficznych? I jakie są najpopularniejsze formaty? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule.
Praktyka pokazuje, że mimo panującej cyfryzacji zatrzymywanie pięknych chwil przy pomocy wywoływania zdjęć jest rozwiązaniem, które nie traci na popularności. Wręcz przeciwnie! I nic w tym dziwnego, ponieważ nie ma nic lepszego, niż sięganie po album wypełniony fotografiami, które przenoszą nas wiele lat wstecz. Powstaje jednak pytanie, jak rodzaj papieru warto wybrać: matowy czy błyszczący? Jakie są wady i zalety każdego z tych rozwiązań? I która opcja jest korzystniejsza? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule.
Niezależnie od tego, czy Twoja firma działa na rynku już od wielu lat, czy też dopiero zaczynasz swoją przygodę z wymarzonym biznesem, musisz pamiętać, że kluczem do sukcesu jest odpowiednie rozreklamowanie działalności i dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych odbiorców. I chociaż wydaje się, że najpopularniejszym środkiem przekazu jest obecnie internet, to tradycyjne, papierowe rozwiązania wciąż mają moc.
Format to określenie, jaką szerokość oraz długość ma arkusz przeznaczony do zadrukowania. Kilka z nich jest absolutnie podstawowych i spotykanych najczęściej. O które dokładnie chodzi?
Wybór odpowiedniego papieru fotograficznego ma bezpośredni wpływ na jakość zdjęć i wygląd obrazu. Jest to więc element tak samo ważny jak odpowiednie parametry aparatu czy prawidłowe światło. Od jego parametrów zależy odpowiednie odzwierciedlenie kolorów, ich nasycenie, a także charakter fotografii. Przekonaj się, jaki papier wykorzystywany jest podczas tworzenia odbitek w naszej firmie.
Druk jest obecnie dostępny w bardzo wielu formach, możemy go nanosić na różne materiały i formaty. W takim ujęciu jest on doskonałym kanałem promocyjnym dla każdej firmy. Z takich rozwiązań korzystają zarówno małe, jak i wielkie firmy. Działania skutkują przedstawieniem firmy szerszemu gronu, jak i przypomnieniu o sobie, czy utrwaleniu informacji u klientów. W jaki sposób możemy więc wykorzystać druk?
Kubki z personalizowanym nadrukiem to świetny pomysł na prezent oraz gadżet firmowy. Pozwala się wyróżnić spośród innych dostępnych gadżetów oraz zapada w pamięć. Nadruki można wykonać na kubkach ceramicznych w różnych wzorach, kolorach i przy zastosowaniu odmiennych technik nadruku.
Prowadząc działalność gospodarczą w ciągu roku szkolnego istnieją duże potrzeby druku, zarówno czarno-białego, jak i w kolorze. W momencie konieczności druku kolorowego część osób zastanawia się jak obniżyć koszt druku? Czy dużo więcej trzeba zapłacić za kolor niż za materiały czarno-białe? Postanowiliśmy przyjrzeć się temu problemowi bliżej. Zobaczmy zatem czy warto używać drukarki kolorowej?
Wizytówka to ważny element identyfikacji wizualnej firmy, który pełni funkcje nie tylko praktyczne, dzięki zwartym na niej informacjom, ale również estetyczne. Jak zadbać, zwłaszcza o jej wygląd, aby wywołać dobre wrażenie w oczach potencjalnych kontrahentów?
Wrocław jest pięknym, dużym miastem, posiadającym bogatą historię i infrastrukturę. To właśnie tam zjeżdżają się ludzie z całej polski, aby uczyć się i pracować. Wrocław jako miasto może pochwalić się szeroką ofertą usług z każdej branży. Jest to jego zaleta, aczkolwiek osobie, która potrzebuje konkretnej usługi czasem ciężko wybrać najlepszą ofertę spośród wielu, dostępnych na rynku. Tego rodzaju dylemat przeżywają osoby, szukające najlepszej drukarni we Wrocławiu.
Drukowanie dokumentów, zwłaszcza tych poufnych może być problematyczne. Teoretycznie można wydrukować je w domu, jednak nie każdy posiada w mieszkaniu drukarkę, bądź parametry jej drukowania są za słabe, aby móc wydrukować dokument dobrej jakości. Również drukowanie sporej ilości dokumentów w domu pochłania ogromną ilość czasu. Z tego powodu najlepiej rozejrzeć się w poszukiwaniu miejsca, gdzie można wydrukować dokumenty.
Kserokopiarka to urządzenie bez którego wiele osób nie wyobraża sobie sprawnej pracy oraz nauki. To dzięki niemu możliwe jest szybkie powielanie dokumentów, także w warunkach domowych. Jak dokładnie ono działa?
Wybór prezentu dla najbliższej osoby, przyjaciela, czy też członka rodziny to spory problem. Zwłaszcza jeśli po wstępnej analizie problemu dojdzie się do wniosku, że ta osoba praktycznie „wszystko już ma”. Na szczęście, dzięki ogromnemu postępowi technologicznemu można za każdym razem zaskoczyć bliskim nietuzinkowym prezentem w formie fotogadżetu.
Drukowanie materiałów w dużych nakładach wymaga doboru takiej techniki, która zapewni wysokie rezultaty przy optymalizacji kosztów. Z tego wpisu dowiesz się, jaka technika druku sprawdzi się najlepiej w przypadku druki wielkonakładowego.
Dokumenty, notatki czy innego rodzaju publikacje składające się z większej ilości luźnych kartek wymagają stosownego uporządkowania i trwałego połączenia. Właśnie dlatego jedną z powszechnie wykorzystywanych metod jest bindowanie. Ten szybki, stosunkowo prosty i tani zabieg ten polega na łączeniu arkuszy papieru wzdłuż jednego boku za pomocą tzw. bind.
Każda praca dyplomowa oceniana jest przede wszystkim pod względem zawartej w niej treści. Nie zmienia to jednak faktu, że forma też ma istotne znaczenie. Wprawdzie w tym przypadku estetyka prezentacji nie ma wpływu na ocenę, jednak to właśnie oprawa jest pierwszą rzeczą, jaką zobaczy komisja egzaminacyjna. Trzeba też pamiętać, że na każdej uczelni funkcjonują pewne standardy dotyczące formatowania oraz oprawiania prac dyplomowych, które trzeba wziąć pod uwagę.
Nadruki to jeden ze sposobów na efektywne i trwałe zdobienie różnorodnych przedmiotów codziennego użytku, a także gadżetów reklamowych. Za sprawą zaawansowanych metod druku można przenosić na powierzchnię nawet najbardziej finezyjne kompozycje graficzne na koszulki, torby bawełniane i celulozowe, kubki, kufle, szklanki, kieliszki, talerze itd. Zlecając wykonanie nadruków, chcemy, aby nie tylko prezentowały się estetycznie, ale również były wytrzymałe. Jakie czynniki wpływają na wytrzymałość nadruków?
O tym, że reklama jest dźwignią handlu, wiemy od wielu lat. Jednak wraz z rozwojem cyfryzacji i coraz większemu wpływowi Internetu na nasze życie jej formy stale się zmieniają. W związku z tym właściciele firm zastanawiają się, w jaką formę reklamy jest najlepiej inwestować, a także czy reklamy drukowane obecnie mają jeszcze wpływ na potencjalnych klientów. Mimo tego, że zalety reklam cyfrowych są właściwie niezliczone, to istnieje wiele sytuacji, w których tradycyjna reklama drukowana okazuje się niezastąpiona.
W branży drukarskiej stosowane są różne metody uszlachetniania nadruków. Dzięki nim nadruk zyskuje atrakcyjny wygląd, przyciąga uwagę oraz staje się skutecznym elementem reklamy i promocji. Zastosowanie metod uszlachetniania druku ma także na celu poprawę odporności nadruków, które narażone są na działanie różnych czynników niszczących. Wyjaśniamy, jakimi metodami może zostać uszlachetniony nadruk.
Możliwości, jakie otwiera przed nami nowoczesna poligrafia są naprawdę szerokie. Nic więc dziwnego, że osoby, które nie zajmują się tym zagadnieniem profesjonalnie mogą gubić się w gąszczu specjalistycznych terminów i nazw.
Jakie rodzaje pieczątek wyróżniamy oraz jakie jest ich zastosowanie? Przekonaj się, czytając nasz wpis.
Ploter nie ma jednego wąskiego zastosowania. Możliwość wykorzystywania go na wiele sposobów sprawia, że nie tak łatwo jest sprecyzować właściwą definicję tego urządzenia. Plotery umożliwiają przygotowanie wielkoformatowych rysunków, obrazów, grafik i map. Są więc stosowane m.in. przez poligrafów, grafików komputerowych, artystów, architektów i geodetów.
Drukowanie dokumentów, prac zaliczeniowych, magisterskich coraz częściej może odbywać się zdalnie. Nowoczesna technologia umożliwia przyjęcie zlecenia druku, wykonanie zadanej ilości kopii danego wydruku, bez konieczności pojawiania się klienta w drzwiach drukarni. Na dobrą sprawę zarówno przyjęcie zlecenia, ustalenie formatu, liczbę kopii, sposób odbioru wydruku, jak i płatność wszystko można wykonać, korzystając z narzędzi online.
Wydaje nam się, że o druku wiemy już niemal wszystko. Czy tego chcemy czy też nie, towarzyszy nam on przez całe nasze życie. Każdego bowiem dnia spotykamy się z nim wielokrotnie. Jednak w erze cyfryzacji i Internetu może się wydawać, że to co drukowane jest przestarzałe i nie działa. Nic bardziej mylnego! Chociaż faktycznie marketing w przestrzeni sieciowej cały czas się rozwija, to sporo osób, a także firm zupełnie zapomina o potencjale marketingowym druku. Co ciekawe, to właśnie rozwój cyfryzacji i jej wykorzystywanie w marketingu, znacznie przyczynia się do tego, że druk zaczyna przeżywać swoją drugą młodość i staje się znowu coraz bardziej skuteczny marketingowo.
Nie masz pomysłu na prezent? Bez obaw.
Wizytówka to rzecz, którą trzeba mieć stale pod ręką, aby w dogodnej sytuacji móc ją wręczyć nowo poznanemu partnerowi biznesowemu – klientowi lub sprzedawcy. Dlatego dobrze jest dysponować dużą ilością wizytówek.
Druk wielkoformatowy ma szerokie zastosowanie. Wykorzystywany jest przede wszystkim w reklamie.
Napisaną pracę dyplomową oprawiasz. Nie jest to przymus, ale standard. Wszyscy studenci oprawiają swoje prace, więc nie możesz gorzej od nich wypaść.