Wizytówka to ważny element identyfikacji wizualnej firmy, który pełni funkcje nie tylko praktyczne, dzięki zwartym na niej informacjom, ale również estetyczne. Jak zadbać, zwłaszcza o jej wygląd, aby wywołać dobre wrażenie w oczach potencjalnych kontrahentów?
Wizytówka godna zapamiętania
Choć dziś wizytówki rozdaje się już nieco rzadziej, aniżeli kilka lat temu, to w wielu branżach wciąż są naprawdę istotne. Zdecydowanie więc warto zadbać o to, aby wyróżniały się na tle innych, oferowanych przez konkurencję. Niebagatelne znaczenie ma więc oryginalność, czyli unikalny, zwracający uwagę projekt.
Jak jednak wyróżnić się z tłumu, a raczej stosu innych wizytówek? Można to zrobić m.in. za pomocą niestandardowej wielkości wizytówki, a także nietypowej, przyciągającej uwagę grafiki. Wizytówki dwustronne to także dobry wybór, właśnie pod względem możliwości wyróżnienia się oraz zawarcia dodatkowych przekazów marketingowych.
Przejrzystość przede wszystkim
Projektując wizytówkę trzeba pamiętać także o tym, aby design nie przysłaniał funkcji praktycznej. Dlatego też umieszczone dane muszą być czytelne i z tego powodu raczej powinno unikać się stosowania finezyjnych oraz zbyt dekoracyjnych czcionek, które mogą utrudnić rozszyfrowanie numeru kontaktowego, adresu e-mail lub adresu przedsiębiorstwa. Dlatego też design TAK, ale nieprzesłaniający funkcji informacyjnej, jaką powinna nieść wizytówka.
Zaskakujące wykończenie
Nietypowy design to jedno, ale szansę na zadbanie o wygląd wizytówki dają również inne możliwości jej wykończenia. W ramach prowadzonej przez nas działalności proponujemy m.in. ekskluzywne wizytówki srebrzone oraz złocone, które będą przekazywać podświadomy komunikat o profesjonalnym podejściu przedsiębiorstwa. Świetnie sprawdzi się także lakier UV i specjalna folia soft skin, dzięki którym taka wizytówka będzie trwalsza.
Jak widać sposobów na zadbanie o wizytówkę jest naprawdę wiele i zdecydowanie warto je wdrożyć, aby wyróżnić się na tle innych przedsiębiorstw. Chętnie pomagamy w tym także w naszej firmie.